原点

后悔,这个词开始不断在我脑海出现...
是我后悔了吗...
我想,我根本没有机会选择后悔...
因为当初的我,
还有其他更好的选择吗...?

最近,泪水多了,
虽然笑容依旧没有减少...
只是突然发觉,
当想在身边找个朋友谈心时,
似乎发现越来越困难了...

力不从心的感觉紧贴我,
不过,我想我还是行的...
我笨,我知道,
没有勇气去面对的人是我...
只是,
我只是不想自己会忍不住再在人前落泪...
因为我知道没有人能帮我,
除了我自己...

一言即出,就很难再弥补些什么...
不管再怎么努力,
别告诉我,
“对不起”这三个字,
可以否认我当时的害怕与泪水...
但,我还是会接受道歉,
只是不要再叫我提起...

好多好多的流言蜚语,
我尽量迁就着所有的变化...
可是为什么,
好像所有的一切都因我而起...?
难道我做错了什么是我不知道...?
原来一开始,
我就是故事的一份子,
我根本逃不出...

我只是一个平凡的人,
但身边的事却相对地夸张...
也许,这所有的结局,
就是我的报应...
上天暗示我,我拥有的太多了...
没有人能给我回应,
所以我在心里自问的次数也相应地增加...
为什么是我...?

我好累,
不想再面对些什么...
所以,真的真的不要再对我太好...
更不要再问我感动与选择...
我在这里大声地说,
我一点都不感动...
更一点都不心动...
我没有任何选择...
因为,我还在等...

所有把我当朋友的朋友,
你们都给我听着...
让我们都回到原点,
好吗...?
不要再想不要再讲,
我们都累了...
不是吗...?
回到原点吧...
我们行的...

7 comments:

我也希望一切会好起来...我也觉得很累了...
一只手是拍不出掌声的...希望另一只手赶快出现...

8 July 2009 at 21:01  

I was not trying to scold you or anything during the computing tutorial class.. I just wanted to tell you, for I think that I am your friend, I have the responsibility to tell you what you did.. if I didn't believe you, I would not tell you about that.. sorry to make you sad.. you guys relationship is really complicated!!

8 July 2009 at 21:07  

for andy beh,
i din blame u at all...
really, it is true...
im oso sorry 4 2day im so rude to u...
i noe u oso juz wan tel me d truth...
is ok...
i understand it...

8 July 2009 at 21:25  

omg...so long...n...long...n long...
hahahahaha
but no matter what..
just try to be true among friends^^
onOnOnON? i believe and thrust everyone...
unless i can see the real fact infront my eyes..i won believe any rumours..on?

8 July 2009 at 22:11  

if u feel sad and wanna throw out something in your heart,u can find us ar..frenz ma..dont always keep the unhappiness inside ur heart..although i knew tht aquarius always do tht..but, we are same 129 ma..maybe i can understand u..

9 July 2009 at 08:28  

Put those messy stuffs aside..just continue our life with the way we are.
Anything dont beat around the bush but say it straight =) view it from a diff angle..it might be simpler much.
Friends dont have secrets..rmb? =p..i always use this to 38 ur privacy.hahahaha
Everything will return to the point as it started...lets build it new once again =D
ON ON ON~~~~

9 July 2009 at 12:39  

说实话,原点是回不去的,要向前看,看向你的未来。回dao过去,不值得。。还有值得的人不会让你伤心流泪的。+u+u

11 July 2009 at 02:07